ارزان ترین پودر سیر تغذیه ماهی

سیر یکی از محصولات پرطرفدار و پرخاصیت در کشور ما می باشد. افراد بسیاری از پودر سیر به عنوان محصولی برای ضدعفونی کردن و از بین بردن بوی بدهان استفاده می کنند. یکی از مهم ترین نمونه های این محصول را می توان پودر سیر تغذیه ماهی به حساب  اورد. در ادامه با این محصول جذاب بیشتر آشنا خواهید شد.

ارزان ترین پودر سیر تغذیه ماهی

کاربرد پودر سیر در تغذیه آبزیان

کاربرد پودر سیر در تغذیه آبزیان

ویژگی پودر سیر آبزیان را می­ شود در موارد زیر دید:

  • رنگ 
  • ضخامت
  • وزن  

نمایندگی های مختلف فروش  پودر سیر  در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند. اگر تمایل به خرید این محصول زیر قیمت بازار و طرح های خاص دارید می توانید به نمایندگی های شناخته شده این محصول مراجعه کنید تا قیمت نهایی پودر سیر را ازاین مراکز دریافت کنید. فروشنده این محصول  روز به روز طرح­ ها و رنگ های مختلف به بازار عرضه می­ کنند. به همین دلیل نسبت به سایر محصولات مشابه دارای تنوع بیشتری است. 

قیمت نهایی این محصول با توجه به شرای ارزی کشور متفاوت می باشد یعنی قیمت ها روز به روز در حال تغییر و نوسان است و باید قبل از خرید قیمت روز را استعلام کرد. 

وارد کننده جیره پودر سیر ماهی با کیفیت عالی

وارد کننده جیره پودر سیر ماهی با کیفیت عالیصادرات و فروش انواع پودر سیر ماهی با کیفیت به دلیل کیفیت بالا و استقبالی که از آنها در بازاری های کشور مبدا می شود، بسیار گسترده می باشد همچنین قیمت خرید  این محصول صادراتی ایرانی بسیار مناسب است که می تواند بازارهای بزرگتری را نیز به دست بگیرد. خریدار  این محصول برای اطلاع از شرایط خرید می تواند با مشاوران اینترنتی در تماس باشد. بسیاری از استخرداران برای تغذیه ماهی های خود این حصول با کیفیت را خریداری می کنند زیرا دقت در انتخاب محصول برای آبزیان بسیار مهم است و باید حساسیت ویژه ای به خرج داد. از  مهم ترین کاربرد پودر سیر بر تغذیه های آبزیان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پودر سیر با پنج کیلوگرم غذای کنسانتره، عالوه بر پیشگیری از بیماریهای باکتریایی و قارچی در آبزیان، موجبات درمان آنها را فراهم میآورند
  • افزایش میزان هموسیتهای کل خون،

لیکن با وجود اینکه استفاده از برخی از مواد همانند آنتی بیوتیکها می تواند موجب پیشبرد صنعت آبزیپ روری شود، امروزه استفاده از آنها به دلیل باقی ماندن این مواد در بافت آبزیان و ایجاد مقاومت دارویی توصیه نمیشود. از این رو تعیین میزان، کیفیت و ترکیب اجزای تشکیل دهنده ماده غذایی از اهمیت ویژهای برخوردار است.

کشور های بسیاری در زمینه تولید این محصول فعال هستند اما کشور ما به عنوان یکی از مهم ترین صادر کنندگان این محصول درجهان به فعالیت خود ادامه می دهد

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما