تولید کننده خلال پیاز خشک مجلسی

پیاز خشک از مواد غذایی آماده است که علاوه بر خواص بسیار، به تسریع پخت انواع غذا کمک می‌کند. این محصول به صورت عمده و بسته بندی شده توسط مرکز فروش آنلاین انواع فرآورده‌های غذایی آماده با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به فروش می‌رسد. مرکز تولید کننده خلال پیاز خشک مجلسی در تلاش است این محصول پر استفاده را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در بازار توزیع کند. 

تولید کننده خلال پیاز خشک مجلسی

نحوه تهیه خلال پیاز خشک مجلسی

نحوه تهیه خلال پیاز خشک مجلسی

پیاز یکی از ترکیبات غذایی است که به دلیل عطر خاص و طعم دلپذیر در بسیاری از غذاهای سنتی ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سالهای اخیر و با توسعه صنعت مواد غذایی در کشور، عرضه پیاز خشک ترد رونق گرفته است و این محصول توسط برندهای مختلف عرضه می‌شود.

برای تهیه خلال پیاز خشک مجلسی، از بهترین و تازه ترین پیاز استفاده می‎شود. بسته به نوع تولید و فرآوری محصول به روش سنتی یا مدرن، از ابزارها و دستگاههای صنعتی برای پوست گیری و اسلایس کردن پیاز استفاده می‌شود. 

پیاز پس از شست و شو، خشک شدن و اسلایس شدن، در روغن داغ سرخ کردنی سرخ می‌شود. برای کارامل شدن پیاز از آب ولرم استفاده می‌شود و در فرآیند سرخ کردن پیاز، در فواصل منظم، به آن کمی آب ولرم اضافه می‌گردد تا پیاز نرم و سبک شود. 

بسته به نوع محصول، در فرآیند تهیه پیاز خشک، از نمک و یا ادویه های مختلف مانند فلفل استفاده می‌شود. البته این محصول بدون هیچگونه نمک و ادویه نیز تولید می‌شود تا خریداران بتوانند بسته به ذائقه خود محصولی مناسب را خریداری نمایند.  

فروش خلال پیاز خشک مجلسی ترد

فروش خلال پیاز خشک مجلسی ترد

فروش پیاز خشک ترد مجلسی در مرکز فروش و پخش انواع سیر و پیاز اسلایس و خشک، با کیفیت استثنایی و قیمت مقرون به صرفه صورت می‌پذیرد. پیاز خشک طعم  عطر دلپذیری به غذا می‌دهد و در فرهنگ آشپزی ایرانی جایگاه ویژه ای دارد.

از پیاز خشک برای پخت انواع پلوها، آشها، انواع سوپ و بسیاری از خورشها استفاده می‌شود. تهیه پیاز آماده خشک، علاوه بر کاهش تایم پخت و پز و آشپزی، طعم غذا را دلچسب می‌کند.

مرکز عرضه آنلاین پیاز خشک مجلسی، به منظور تامین نیاز عمده رستورانها و مراکز تهیه غذا و همچنین نیاز خانگی، این محصول را در حجم و بسته بندی متنوع و قیمت مناسب عرضه می‌نماید و ارسال این محصول به سراسر کشور را انجام می‌دهد.

قیمت خلال پیاز مجلسی با توجه به قیمت روز انواع پیاز در بازار، حجم خرید، وزن محصول، برند تولید کننده و نوع عرضه محصول متغیر است. برای کسب اطلاع از قیمت بروز پیاز خشک مجلسی و سفارش این محصول، می‌توان از طریق مرکز فروش مستقیم اقدام کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما