صادرات سیر خشک اسلایس مرغوب

سیر خشک اسلایس شده، بهترین چاشنی برای طبخ خوراکی های متنوع و دوست داشتنی می باشد. صادرات سیر خشک اسلایس مرغوب از ایران به سمت کشور های عربی حوزه خلیج فارس نظیر عراق، بحرین، قطر، لبنان، سوریه و امارات انجام می شود. با توجه به توریست پذیر بودن مناطق هدف، همواره مشتری درخواست کننده حجم بالایی از این خوراکی بی نظیر می باشد. در نتیجه با در نظر گرفتن نوسانات بازار ارز، سود آوری زیادی را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد. 

صادرات سیر خشک اسلایس مرغوب

مشخصات سیر خشک اسلایس مرغوب

مشخصات سیر خشک اسلایس مرغوب سیر ماده ای بهشتی می باشد که همگی از ویژگی های مثبت فراوان این کالا با خبر هستیم. اما به سرعت فاسد شده و دیگر قابل مصرف نخواهد بود. به همین خاطر یا باید در فریزر نگهداری شود یا به صورت خشک شده تهیه گردد. 

ارقام فریزری به دلیل جذب جریان هوا موجود در دستگاه، طعم اولیه خود را از دست داده و بی مزه می شوند. اما نمونه های خشک شده، همان خواص و مزه دلنشین اولیه کالا را به صورت چندین و چند برابر در خود جای داده است.

به همین خاطر زمانی که در تهیه خورشت های متنوع بهره برداری می شود، عطر دلنشین سیر، تمام فضای مورد استفاده را فرا می گیرد. بهترین ضد عفونی کننده مسیر لوله گوارشی بوده و هر گونه عوامل بیماری زا را از میان بر می دارد.

ریه را پاکسازی نموده و دم و بازدم هایی فوق العاده فرح بخش را برای مشتری به وجود می آورد. اندازه هایی یکدست داشته تا ظاهر جذابی به کار بخشیده شده باشد.

خرید سیر خشک اسلایس ارگانیک

خرید سیر خشک اسلایس ارگانیک در زمان کشت سیر هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی شود. بنابراین کالایی که بدست مشتری می رسد، ارگانیک بوده تا در سال های آتی خطری به منظور پخش بیماری های سرطانی در جای جای بدن وجود نخواهد داشت.

خرید سیر خشک ارگانیک، به صورت تلفنی انجام می شود. بنابراین مشتری می تواند مقدار درخواستی خود را در ساده ترین روش ممکن سفارش دهد. با یکی از شماره های ذکر شده در سایت تماس گرفته تا به اطلاعات بیشتری در خصوص کالا دسترسی داشته باشد. از رهنمود های کارشناسان امر بهره مند شده تا خریدی آگاهانه را به ثبت رسانده باشد.

به همراه بار اصلی، برگه های آزمایشگاهی معتبر که حاوی درصد مواد تشکیل دهنده سیر خشک می باشد، پیوست خواهد شد. در نتیجه خیال مشتری از بابت کیفیت کار آسوده شده و به مشتری ثابت تبدیل می شود.

ارسال در بسته بندی های استاندارد شکل می گیرد تا جریان هوا توانی برای نفوذ در کار نداشته باشد. به صورت سالم در اختیار مخاطب قرار گرفته و بهترین عملکرد را رقم خواهد زد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما