قیمت روز سیر خشک اسلایس شده

قیمت روز سیر خشک اسلایس شده به مولفه های متنوع بستگی دارد نوع سیری که برای خشک کردن مورد استفاده قرار می‌ گیرد به طوری که از سیر سفید و یا سیر بنفش استفاده شده باشد می ‌تواند در قیمت نهایی محصول موثر باشد و همچنین کیفیت خشک کردن سیر و نحوه بسته‌ بندی آن نیز از عوامل تأثیر گذار در قیمت این محصول مقوی و مغذی می باشد.

قیمت روز سیر خشک اسلایس شده

طرز تهیه سیر خشک اسلایس شده

طرز تهیه سیر خشک اسلایس شده سیر یکی از انواع گیاهانی که خواص دارویی و درمانی بسیار بالایی دارد و همچنین در تهیه ی انواع غذاها به کار گرفته می شود ولی امکان استفاده از این محصول در تمامی فصول وجود ندارد بنابراین فرآورده های مختلفی از این محصول تهیه می‌ شود که می توانیم به ترشی سیر، سیر خشک سیر شده و پودر سیر اشاره کنیم. استفاده از سیر خشک اسلایس شده در موارد مختلف انجام می گردد مثلا در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد و برای پخت و تزیین انواع غذاها به کار گرفته می‌شود.

طرز تهیه سیر اصلاح شده به گونه ای است که ابتدا از سیر های تازه و سالم با کیفیت استفاده می شود و بعد از شست و شو آنها را در ابعاد یک اندازه اسلایس می کنند سپس در دستگاه های خشک کن در درون فر یا روی شوفاژ قرار داده تا به خوبی خشک شوند اگر اسلایس سیر با روش بسیار درستی انجام شود و کیفیت بالایی داشته باشد می‌تواند در مدت زمان بسیار طولانی سالم تازه باقی بماند و مورد استفاده قرار بگیرد اما اگر رطوبت به درون آن باقی مانده باشد دچار کپک زدگی و خراب می شود.

استفاده از سیر اسلایس شده مزیت‌ های بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد و دارای آنزیم هایی است که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد بنابراین هم در داخل و هم در خارج از کشور متقاضی زیادی را به خود اختصاص داده است.

فروش عمده سیر خشک اسلایس شده

فروش عمده سیر خشک اسلایس شده فروش عمده سیر خشک اسلایس شده با قیمت بسیار مناسبی انجام می‌ شود که می‌ تواند برای مصرف‌ کنندگان مقرون به صرفه باشد مهمترین متقاضی اصلی سیرخشک اصلاح شده فروشگاه های عرضه مواد غذایی و یا رستوران ها و شرکت های صنایع غذایی هستند که از این محصول استفاده می‌ کنند.

فروش سیر خشک متقاضی بسیار زیادی دارد در سراسر نقاط کشور انجام می‌شود متقاضیان می‌توانند برای تهیه سیر خشک اسلایس شده مرغوب و با کیفیت با بسته بندی های کاملاً بهداشتی و درجه یک به صورت غیر حضوری به آن از طریق این سایت اقدام می کنند و بهترین و با کیفیت ترین سیر هایی که به صورت ارگانیک تهیه شده‌اند را دریافت می نمایند از خواص و ویژگی های غذایی بالای آن بهره‌مند شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما