پخش عمده سیر خشک سیاه

سیر سیاه طی فرآیند تخمیر تحت دما و رطوبت کنترل شده از سیر سفید حاصل می‌شود. در طی این فرایند بوی سیر از بین رفته و بافت نرم و ژله مانند پیدا کرده و مزه آن شبیه به انجیر می شود. 

ماندگاری این محصول هشت ماه بعد از تاریخ تولید آن است و در بیشتر اوقات آن را خشک نموده و به سیر خشک سیاه تبدیل می‌شود. 

لازم به ذکر است تهیه این نوع سیر اصل راحت نبوده و گاهی باید آن را تا ۴۰ روز در معرض حرارت و رطوبت قرار داد. 

پخش عمده سیر خشک سیاه

همه چیز درباره خواص سیر خشک سیاه

همه چیز درباره خواص سیر خشک سیاه سیر خشک سیاه محصولی جدید است ودر تمامی شهرهای ایران یافت می شود، همانطور که از نامش مشخص است این محصول از سیر سیاه تر به دست می آید. 

این محصول خاص سرشاری دارد که در ادامه به بیان تمامی آنها می‌پردازیم:

در ابتدا می‌توان گفت این محصول خاصیت انرژی زایی دارد و معمولاً از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده در غذاها استفاده می‌شود. این محصول برای بار اول توسط کره ای ها جهت مصارف دارویی تولید شد و گاهی از آن در تهیه نوشابه های انرژی زا یا شکلات سیر سیاه استفاده می شود. 

سیر سیاه دارای مقدار زیادی ترکیبات آنتی‌اکسیدان مانند پلی فنول، فلانوئید ها و غیره است. همچنین در مقایسه با سیر، تازه تر به نظر می رسد. 

این محصول خواص درمانی بسیاری دارد به طوری که برای درمان بسیاری بیماری‌ها از جمله فشار خون، سرطان ها، چاقی، افزایش سیستم ایمنی بدن،هیپولیپدمی،افزایش آنتی اکسیدان ها، درمان بیماری های تنفسی و آسم موثر بوده و محافظت کننده عصبی و دیابت نوع 2 می باشد،علاوه بر این در درمان زود انزالی، اختلال نعوظ، بی میلی جنسی تاثیر گذار می باشد. 

امروزه در میان فرآورده های سیر، سیر سیاه به عنوان یکی از شناخته شده ترین غذا های کاربردی موجود در بازار می باشد. در مقایسه با سیر خام، سیر سیاه داره رنگ معمولی سیاه، طعم شیرین و بافت جویدنی و بدون بو است. 

از دیگر فواید سیر سیاه می‌توان به خوش طعم بودن و فراوان بودن ترکیبات فعال زیستی اشاره نمود که در سال های اخیر با توجه به افزایش مصرف به یکی از معروف ترین محصولات موجود در مواد مغذی و عملکردی مواد غذایی تبدیل شده است. 

خرید سیر خشک سیاه بسته بندی

خرید سیر خشک سیاه بسته بندی امروزه با توجه به خواص سرشاری که سیر سیاه دارد، خرید این محصول بسیار افزایش یافته است و بسیاری به خرید سیر سیاه روی آورده اند. این محصول خواص درمانی بسیار زیادی دارد به همین دلیل گرایش به سمت آن بیش از پیش در حال افزایش است. 

سیر خشک بسته بندی در بسیاری از نقاط کشورمان یافت می‌شود؛ جهت خرید این محصول کافی است به سایت های اینترنتی معتبر که فروشنده این محصول هستند مراجعه نموده و محصول مورد نظر را به مقدار دلخواه خریداری کنیم. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما