آخرین قیمت پیاز خشک خلالی

پیاز ها جزء سبزیجاتی هستند که در پخت غذا های مختلفی در مقیاس انبوهی استفاده می شوند. پیاز ها ممکن است هم به صورت تازه و هم به صورت خشک شده مورد استفاده قرار بگیرند. جدید ترین محصولی که در صعنت برای استفاده راحت تر از پیاز تهیه شده است، پیاز خشک خلالی می باشد. این پیاز ها در روغن های بسیار با کیفیت و مرغوب سرخ شده اند. برای استعلام آخرین قیمت پیاز خشک خلالی، باید به مراکز فروش مختلف موجود در سطح شهر مراجعه کرد.

آخرین قیمت پیاز خشک خلالی

مراحل تولید پیاز خشک خلالی

مراحل تولید پیاز خشک خلالی در اینجا می خواهیم به بررسی تولید پیاز خشک خلالی بپردازیم:

در ابتدا مقدار زیاد و انبوه از پیاز های درشت و سفید را خریداری کرده و به خوبی می شوییم. پیاز ها را پوست کرده و دو لایه روی پیاز را نیز می بریم چون این دو لایه سفت است و باعث می شود خلال ها خراب شوند و باید بریده شوند. سپس به صورت خلالی های بسیار ریز و دقیق و مرتب برش می زنیم و به رشته های باریک تبدیل می کنیم.

در مرحله بعدی بار دیگر پیاز ها را شسته و می گذاریم کاملا خشک شوند و هیچ گونه آبی در بافت آن ها باقی نماند. در ماهیتابه بسیار بزرگ روغن را ریخته و به اندازه یک بند انگشت باید سطح روغن بالا بیاید. سپس زیر شعله را زیاد کرده تا روغن حسابی داغ شود.

پیاز ها را در روغن ریخته و از همان ابتدا تا آخرین مرحله مدام هم می زنیم تا رشته های خلالی پیاز بهم نچسبد. وقتی پیاز ها کاملا طلایی شدند، شعله را خاموش کرده و می گذاریم کاملا خنک شوند و پیاز های خلالی آماده است.

خرید پیاز خشک خلالی مرغوب

خرید پیاز خشک خلالی مرغوب مرکز خرید پیاز خشک خلالی مرغوب، بهترین و با کیفیت ترین پیاز ها را در بسته بندی های مختلف به مشتریان و متقاضیان خود ارائه می کند. قیمت نهایی این پیاز های خلالی شده به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عامل نوع پیاز ها می باشد. پیاز های سفید چون طعم بهتری دارند و شیرین تر می باشند، نسبت به پیاز های بنفش قیمت بیشتری داشته و گران تر هستند.

عامل بعدی اندازه و نوع خلالی شدن پیاز ها است. پیاز هایی که خلال های ریز هستند نسبت به پیاز های خلال درشت تر قیمت بیشتری داشته و گران تر می باشند.

عامل بعدی روغنی است که پیاز ها در آن سرخ شده است. پیاز هایی که در روغن مایع سرخ شده اند، نسبت به پیاز هایی که در روغن جامد سرخ شده اند، قیمت بیشتری دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما