تولید پودر سیر دامی به صورت عمده

خواص فوق العاده ی سیر در درمان و پیشگیری از انواع بیماری ها باعث شده است تا این گیاه جایگاه ویژه ایی در سبد غذایی انسان و حتی حیوانات داشته باشد. آنتی اکسیدان و خواص ضد باکتریایی سیر باعث شده است در صنعت داروسازی و پزشکی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. از این گیاه فراورده های جانبی مختلفی تولید می شود که پودر سیر دامی یکی از این محصولات می باشد. از پودر سیر بعنوان یک مکمل غذایی برای بهبود رشد دام  و کنترل انواع بیماری ها در واحد های پرورش دهنده ی دامی استفاده می شود.

تولید پودر سیر دامی به صورت عمده

شناسایی پودر سیر دامی درجه یک برای تغذیه آبزیان

شناسایی پودر سیر دامی درجه یک برای تغذیه آبزیانسیر تازه همواره در فصول مختلف سال در دسترس نیست بنابراین برای افزایش ماندگاری، آن را بصورت پودر در آورده و مورد مصرف قرار می دهند. برای بهبود کیفیت رشد انواع ماهی ها نیز از این پودر به مقدار معین در وعده های غذایی استفاده می شود.

برای شناسایی پودر سیر دامی درجه یک راه های متفاوتی وجود دارد اما مطمئن ترین روش آگاهی از روند تولید پودر سیر دامی توسط تولید کنندگان می باشد. اینکه این محصول تحت چه شرایطی و در چه مکانی تولید شده یا مواد اولیه آن تازه بوده یا نه!

تحقیقات کارشناسان نشان می دهد پودر این گیاه با افزایش سیستم ایمنی بدن دام و آبزیان باعث افزایش مقاومت آن ها در برابر انواع بیماری ها شده همچنین با افزایش هضم غذا و میزان جذب فیبر منجر به افزایش رشد و وزن می شود.

برخی دیگر از خواص پودر سیر شامل :

  1. درمان زخم و انگل های معده و روده ی دام
  2. انواع ویتامین ها و مواد معدنی و مغذی
  3. دارای آنتی اکسیدان فراوان

برترین تولید کنندگان پودر سیر دامی

برترین تولید کنندگان پودر سیر دامیایران سالانه با صادرات بیش از 100 هزار تن سیر، جایگاه ویژه ایی در بازار های جهانی دارد. این گیاه در استان های مختلفی از کشور توسط کشاورزان کشت و عرضه می شود مانند استان های مازندران، سمنان، همدان، خراسان، هرمزگان و مرکزی. در این بین استان همدان رتبه نخست را در تولید سیر کشور دارد.

خریداران پودر سیر دامی می توانند این محصول را از بازار های داخلی که دارای کیفیت اعلایی می باشد بصورت مستقیم یا اینترنتی تهیه کنند. خرید عمده به طبع مقرون به صرفه تر بوده و سبب کاهش هزینه های اضافی مانند بسته بندی و … می شود.

استان همدان از برترین تولید کنندگان پودر سیر دامی در کشور محسوب می شود که به واسطه داشتن کشاورزان توانمند و تجهیزات مناسب کشاورزی توانسته است این محصول را در حد بازار های جهانی تولید کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما