تولید کنندگان پودر سیر طیور

پودر سیر طیور یک ماده بسیار ضروری در مراکز پرورشی طیور می باشد. این محصول بسیار با کیفیت و مرغوب است. مزیت های بسیاری داشته و باعث افزایش بازدهی و سود آوری می شود. پودر سیر باعث مقاومت بدن و افزایش اشتها در پرندگان می گردد. این کالا در بازار داخلی از فروش بالایی برخوردار می باشد.

تولید کنندگان پودر سیر طیور

طریقه مصرف پودر سیر برای طیور

طریقه مصرف پودر سیر برای طیوردر صنعت پرورش طیور و انواع پرنده گوشتی در برنامه غذایی پرندگان از انواع مواد طعم دهنده استفاده می گردد. این مواد بسیار مفید و سود آور می باشند. در پژوهش های صورت گرفته مشخص شده است که استفاده از این مواد باعث افزایش وزن پرندگان می شود. در مراکز پرورشی مرغ استفاده از این طعم دهنده ها باعث طعم دلپذیر و خاص تخم مرغ می شود.

مصرف پودر سیر طیور در جیره غذایی پرندگان گوشتی باعث افزایش کیفیت و بهتر شدن طعم گوشت آنها می باشد. امروزه اسفاده از این محصولات باعث تحریک اشتها انواع پرندگان می شود و در نتیجه باعث تحرک بیشتر و تولید گوشت سالم تر می شود. جوجه هایی که در غذای آنها از این محصول مطبوع استفاده شده رشد بهتری را داشته اند و کمتر دچار انواع مریضی ها وآلودگی ها می شوند. 

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این کالا در مراکز پرورشی مرغ و جوجه های تخم گذار و گوشتی مرغوبیت محصولات تولیدی می باشد. در بدن این پرندگان کلسترول کمتری تجمع یافته و گوشت خالص و مرغوب تری خواهند داشت.  پودر سیر طیور درجه یک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و توسط متخصصین تغذیه تایید شده است. دارای گواهی بهداشت و استاندارد نیز می باشد.

مصرف کنندگان پودر سیر طیور در ایران

مصرف کنندگان پودر سیر طیور در ایرانبسیاری از شرکت های تولیدی با توجه به نیاز زیاد و تقاضای بالا اقدام به تولید این محصول با بهترین کیفیت می نمایند. این کالا در انواع طعم ها و به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک به بازار عرضه می شود.

این محصول در سراسر کشور دارای نمایندگی می باشد و از فروش بسیار خوبی در بازار برخوردار است. مصرف کنندگان پودر سیر طیور مرغداری ها و دامداری ها می باشند.

 پودر سیر طیور حاوی طعم دهنده بسیار مرغوب و اثر گذار می باشد و باعث افزایش تولیدات مرغوب و باکیفیت می شود. در مراکزی که از این محصول در جیره غذایی پرندگان و انواع مرغ ها استفاده می شود مقاومت در برابر آلودگی افزایش یافته و تلفات کمتر خواهد بود.

شرکت های تولیدی این کالا را  به صورت بسته بندی شده و کاملا بهداشتی و یا به صورت فله به بازار مصرف ارائه می دهند. تمامی مراحل تولید تحت نظارت کامل می باشد. سفارش و خرید این محصول از طریق نمایندگی ها صورت می گیرد. سفارش از طریق سایت های معتبر این کالا نیز امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما