خرید سیر سیاه تبریز از کشاورز

خرید سیر سیاه تبریز از کشاورز، به واسطه‌ی شرکت‌های عرضه و فروش مستقیم انواع سیر امکان پذیر می‌گردد. سیر سیاه یکی از بهترین فرآورده‌های حاصل از سیر است که سرشار از آنتی اکسیدان و مواد معدنی است.

 

سیر سیاه در شهرهای مختلف کشور تولید و فرآوری می‌گردد. در بین تمامی تولیدات، سیر سیاه تبریز یکی از بهترین انواع سیر است که دارای کیفیت بالا و طعم مطبوعی است.

 

خرید سیر سیاه تبریز از کشاورز

شهر های تولید سیر سیاه در ایران

شهرهای مختلفی در ایران در حوزه تولید سیر سیاه مرغوب فعال هستند. تبریز و همدان دو شهر مهمی هستند که بهترین و با کیفیت ترین سیر سیاه را تولید می‌کنند. سیر سیاه یکی از محصولات جانبی سیر است که به روشهای مختلفی تولید و فرآوری می‌شود.

سیر سیاه به دلیل بافت نرم و عطر معتدل‌تر و ملایم‌تر، گزینه محبوبتری نسبت به سیر خام است. همچنین دارای مزایای متعددی برای سلامتی می‌باشد. از جمله مقدار آنتی اکسیدان این محصول دو برابر مقدار موجود در سیر خام است که به همین علت در سالهای اخیر تولید این سیر افزایش یافته است.

برای تولید سیر سیاه از روشهای سنتی و مدرن استفاده می‌شود. در فرآیند تولید این محصول، سیر تخمیر می‌شود و در معرض تغییرات دمایی قرار می‌گیرد تا عطر آن ملایم شود و ظاهر سیر نرم و لطیف گردد. محصول حاصل از این فرآیند به عنوان سیری پر خاصیت قابل استفاده در انواع غذاها می‌باشد.

تولید انبوه سیر سیاه در کشور ما در سالهای اخیر، به دلیل تقاضای بالا برای این محصول در بازارهای جهانی، رونق یافته است و تولیدات ایرانی به بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می‌شوند.

 

شهر های تولید سیر سیاه در ایران

فروش سیر سیاه تبریز زیر قیمت بازار

سیر سیاه فرآورده‌ای نسبتاً جدید به شمار می‌رود. به همین دلیل برای بسیاری از افراد این سوال مطرح می‌شود که سیر سیاه را از کجا تهیه کنیم و چگونه سیر سیاه را سفارش دهیم؟ در ادامه به پاسخ این پرسش می‌پردازیم.

 

فروش سیر سیاه تولید تبریز، توسط مراکز مختلف با واسطه و بدون واسطه صورت می‌پذیرد. قیمت سیر سیاه با توجه به مواردی مانند میزان عرضه سیر، حجم تقاضا در بازارهای مصرفی، میزان بهره‌وری سالانه انواع سیر در کشور، حجم و مقادیر خرید محصول، نوع عرضه سیر به صورت با واسطه یا بدون واسطه و کیفیت سیر سیاه متغیر است.

 

در میان تمامی مراکز ارائه کننده سیر سیاه، مرکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه سیر و فرآورده‌های جانبی آن مانند سیر سیاه، بهترین مرجع برای خرید سیر سیاه تبریز زیر قیمت بازار است.

 

مرکز فرداد دارای ارتباط مستقیم با کشاورزان فعال در زمینه تولید و فرآوری مرغوبترین سیر سیاه هستند. به همین علت، تازه ترین و بهترین محصول را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی به فروش می‌رسانند.

در پایان خاطر نشان می‌نماییم که مجموعه فرداد امکان ثبت سفارش و خرید عمده و خانگی سیر سیاه با کیفیت را برای خریداران عمده و خانگی فراهم کرده‌اند.

 

فروش سیر سیاه تبریز زیر قیمت بازار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما