فروشگاه پودر سیر سیاه تهران

فروشگاه پودر سیر سیاه تهران چنین فرآورده ای را در حجم بالا ارائه می دهند. آن افرادی که در حوزه تجارت ادویه جات فعالیت می کنند یا رستوران و فست فود فروشی دارند، می توانند خرید سیر سیاه بسته بندی شده را به گونه کلی خیلی راحت انجام دهند. البته باید متذکر شویم که چنین فرآورده ای از کیفیت عالی برخوردار بوده و از جانبی، آنها را عرضه کننده برای فروش به همه نقاط کشور توزیع می کند.

فروشگاه پودر سیر سیاه تهران

پودر سیر سیاه چیست؟

پودر سیر سیاه چیست؟ می دانید پودر سیر سیاه چیست؟ نوع گیاه به شمار می رود که به عنوان ادویه به کار می رود. این محصول فرآورده ای است که در نزد مردمان شرق آسیا از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و در آشپزی به وفور استفاده می گردد. از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ آن برخلاف سیرهای متداولی که مشاهده می ‌کنیم، کاملاً سیاه است.
  • طعم آن شیرین می باشد.
  • بافت جویدنی دارد.
  • بدون بو است.

اما چنین محصولی را امروزه در ایران هم توزیع می نمایند که می توان آن را به دست آورد و استفاده کرد. گفتنی است که این ماده از سیرهای تازه به دست می آید. به این معنی که از طریق تخمیر سیر یا پالپ آن، تولید می شود. به نحوی آن را در دمای بین 60 تا 90 درجه سانتی گراد قرار می دهند.

تولیدی ها در یک بازه زمانی 30 الی 90 روزه آن را آماده می کنند. گفتنی است که این فرآورده مقدار زیادی پلی فنول، آنتی اکسیدان، کاربولین و سایر املاح معدنی گوناگون را دارد و برای سلامتی قلب، کبد و سیستم عصبی بسیار مفید می باشد. در کنار این، یک طعم دهنده عالی به شمار می رود که در هر نوع خوراکی قابل استفاده است.

خرید پودر سیر سیاه بسته بندی

خرید پودر سیر سیاه بسته بندی جهت خرید پودر سیر سیاه بسته بندی شده می توانید سفارش خود را از هر نقطه کشور ارائه دهید. ولی می دانید با چه شیوه هایی باید فرآورده را به دست آورید؟ یکی از طریقه های راحت، بدون دردسر و کم هزینه، اینترنتی است. حتی مشتریان عمده نیز قادر بوده تا به این روش محصولات را به دست آورند.

همچنین با شیوه تهیه دیگر نگرانی بابت حمل و نقل و اتلاف وقت نیز نخواهید داشت. از هر شهری که در آن ساکن هستید، می شود سفارش خود را با یک تماس تلفنی ثبت کرده و پس از چندی تحویل بگیرید.

بسته بندی هایی که این محصولات دارند، شیک و در همین حال کاربردی اند. ضمن این که هر کدام از آنها می تواند دارای وزن های متفاوتی بوده که بر اساس حجم می شود خرید را انجام داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما