فروش ویژه پودر سیر غذای کبوتر

پودر سیر غذای کبوتر با کیفیت بالا و کاملا ارگانیک در مراکز تولیدی عرضه می شود. این ماده مغذی باعث افزایش رشد پرنده می شود. مقاومت سیستم ایمنی را افزایش می دهد. باعث افزایش بازدهی و کارایی در بقای انواع کبوتر می شود. این محصول در تمامی فروشگاه های محصولات دامی موجود می باشد.

فروش ویژه پودر سیر غذای کبوتر

میزان مصرف پودر سیر برای غذای کبوتر

میزان مصرف پودر سیر برای غذای کبوتر مقاله هایی در مورد مقدار مصرفی پودر سیر برای کبوتران نوشته شده است که تحقیقات گسترده ای در این موضوع صورت گرفته است، میزان مصرفی این ماده بستگی به تعداد آنها و مراحل مختلف رشد آنها دارد.

پودر سیر باعث تقویت سیستم ایمنی موجودات می شود. افزایش وزن و رشد آنها را به دنبال دارد. کاهش تلفات و مرگ و میر کبوتران نتیجه تاثیر این ماده می باشد.

این ماده مقوی جانشین انواع مواد شیمیایی و مصنوعی می باشد و در هر وعده غذایی همراه با مواد دیگر به پرندگان داده می شود. اندازه استاندارد در هر وعده با توجه به مراحل رشد جانور تعیین می گردد.

قیمت پودر سیر غذای کبوتر با بهترین کیفیت و بسیار مرغوب و کاملا بهداشتی در بسته بندی های متنوع یا فروش به صورت فله و یا عمده، از طیف گسترده ای برخوردار می باشد.

این محصول باعث رشد کبوتران می شود و طعم گوشت آنها را تغییر داده و بسیار لذیذ و خوش طعم می شوند. پودر سیر دارای خواص فوق العاده ای برای انواع طیور، دام و آبزیان می باشد.

قیمت پودر سیر غذای کبوتر با کیفیت مناسب

قیمت پودر سیر غذای کبوتر با کیفیت مناسببسیاری از شرکت های تولیدی با توجه به نیاز زیاد و تقاضای بالا اقدام به تولید این محصول با بهترین کیفیت می نمایند. این کالا در انواع طعم ها و به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک به بازار عرضه می شود.

این محصول در سراسر کشور دارای نمایندگی می باشد و از فروش بسیار خوبی در بازار برخوردار است. فروشندگان این کالا به طور کاملا رسمی و معتبر این محصول را برای مشتریان ارائه می دهند.

جیره پودر سیر کبوتر حاوی طعم دهنده بسیار مرغوب و اثر گذار می باشد و باعث افزایش تولیدات مرغوب و باکیفیت می شود. در مراکزی که از این محصول در جیره غذایی پرندگان و استفاده می شود مقاومت در برابر آلودگی افزایش یافته و تلفات کمتر خواهد بود.

میزان مصرف پودر سیر در کبوتران با توجه به برنامه غذایی و نیاز آنها در طول شبانه روز تعیین می گردد. تمامی برنامه ریزی های غذایی تحت نظارت و کنترل شده می باشد.

شرکت های تولیدی این کالا را  به صورت بسته بندی شده و کاملا بهداشتی و یا به صورت فله به بازار مصرف ارائه می دهند. تمامی مراحل تولید تحت نظارت کامل می باشد.

سفارش و خرید این محصول از طریق نمایندگی ها صورت می گیرد. سفارش از طریق سایت های معتبر این کالا نیز امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما