فروش پودر سیر دامی برای آبزیان و طیور

فروش پودر سیر دامی برای ماهی، میگو، طیور و سایر آبزیان در حال گسترش می باشد و با توجه به آزمایشات مختلفی که روی حیوانات انجام و نتایج آن تاثیر خوبی بر روی آنها گذاشته است این محصول به یکی از پرفروش ترین محصولات تبدیل شده است.

فروش پودر سیر دامی خالص برای طیور

امروزه بر کسی پوشیده نیست که استفاده از پودر سیر دامی باعث اثرات خوبی بر روی شکمبه گوسفندان و سایر دام ها شده است. طبق آزمایشات و تحقیقاتی که توسط محققین انجام شده پودر سیر باعث تاثیرات خوبی بر روی سیستم گوارش حیوانات شده است و این امر باعث تقویت سیستم ایمنی بدن آن ها می شود و این به معنی کاهش مرگ و میر و افزایش و حفظ سرمایه های دامداران شود.

فروش پودر سیر دامی

همیشه سعی کنید بهترین مواد خوراکی را برای دام، طیور و آبزیان خود خریداری نمایید چرا که آن ها سرمایه های شما هستند و باعث رشد سیستم مالی شما می شود و بخاطر چند هزار تومان کمتر سرمایه های خود را به خطر نیندازید.

ماهیانی که با پودر سیر تغذیه شده اند از لحاظ بدنی مقاومت بیشتری داشته اند و این یعنی تاثیر پودر سیر بر روی گلبول های سفید بسیار عالی و مفید بوده است.

پودر سیر دامی برای ماهی و آبزیان

طبق تحقیقاتی که برای روی انواع ماهی که با پودر سیر تغذیه شده اند به این نتیجه رسیده اند که تغذیه و جیره ای که با پودر سیر برای ماهی ها نوشه شده شاخص های کیفی بهتری دارند نسبت به ماهی هایی که از پودر سیر استفاده نکرده اند.

طبق تحقیق منتشر شده در نشریه پژوهش های ماهی شناسی کاربردی که توسط دانشجویان دانشگاه گنبد کاووس بر فیل ماهی های تغذیه شده با پودر سیر به این نتیجه رسیده اند که شاخص های افزایش وزن و رشد آن ها تغییرات محسوسی را از خود نشان داده است.

فروش پودر سیر دامی

تولید پودر سیر دامی با بهترین کیفیت

بسیاری از خریداران به هنگام خرید پودر سیر و سایر نهاده های دامی اول از همه در مورد قیمت سوال می کنند ولی نمی پرسند محصول چه کیفیتی دارند و این یعنی از همه مهم تر قیمت است و مهم نیست محصول چگونه باشد!

باید توجه داشته باشید هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ تولیدکننده ای حاضر نیست محصول درجه ۱ را ارزان بفروشد و اگر محصولی قیمت پایینی دارد احتمال اینکه کیفیت آن پایین باشد وجود دارد، با توجه به اینکه هر محصولی کیفیت و قیمت خاص خودش را دارد باید دقت نمود هر محصولی را خرید نکنیم چرا که ممکن است در آینده به مشکل برخورد کنید چرا که محصولات ارزان ممکن است برای دام و تغذیه مضر باشد.

فروش پودر سیر دامی

 

امروزه تولیدپودر سیر دامی خالص برای تغذیه انواع آبزیان، دام و طیور یکی از گزینه های خوب محسوب می شود و می توان این محصول را در جیره استفاده نمود.

امروزه محققان با آزمایشات خود دریافته اند که با استفاده از پودر سیر در جیره غذایی ماهیان تاثیر مشخصی بر ضریب رشد، افزایش وزن بدن و…مشاهده گردیده است.

بهترین پودر سیر دامی همدان

همانطور که می دانید پودر سیر همدان از نظر مواد موثره بهترین پودر سیر جهان می باشد و تولیدکنندگان و پرورش دهندگان دام، طیور و آبزیان برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرند می توانند از این محصول استفاده نمایند.

پودر سیر دامی همدان ماده موثره ای به  نام آلیسین دارد که از نظر عددی بالاترین در جهان می باشد و حیوانات هم مانند انسان با استفاده از آن سود بیشتری می برند چرا که بسیاری از مشتریان سیر به دنبال سیر همدان هستند.

فروش پودر سیر دامی برای مصارف داخلی و خارجی از این شرکت به صورت تناژ بالا در طول سال در حال انجام است و شما می توانید کیفیت محصولات پرورشی خود و سایر همکاران را با مصرف پودر سیر دامی بیشتر نمایید و جایگاه بیشتر و بهتری را نزد مشتریان خود ایجاد نمایید.

پودر سیر خالص مخصوص انواع طیور

بر کسی و به خصوص بر پرورش دهنگان طیور پوشیده نیست که پودر سیر عملکرد مرغ ها به خصوص مرغ گوشتی را افزایش می دهد و به همین دلیل فروش پودر سیر برای مرغداری ها در حال افزایش می باشد.

طبق نشریه علوم مرغداری و دامپروری استفاده از آنتی بیوتیک ها برای جیره مرغ ها به دلیل خطرات برای انسان ها ممنوع شده است و تولیدکنندگان طیور به دنبال جایگزین برای آن هستند.

فروش پودر سیر دامی

سیر ماده ای به نام آلیسین دارد که این ماده خواص آنی بیوتیکی و باعث تقویت سیستم ایمنی در طیور می شود و همین امر باعث کاهش مرگ و میر در آن ها می شود.

از خواص دیگر سیر می توان به خاصیت ضداکسید آن اشاره نمود که باعث تقویت سیستم ایمنی می شود، همچنین سیر دارای ماده دیگری به نام آجون می باشد که باعث جلوگیری از سخت شدن رگ ها و سکته مغزی می گردد.

استفاده از پودر سیر باعث افزایش وزن جوجه های گوشتی می شود و این باعث افزایش سود تولیدکنندگان می شود. طبق تحقیقات انجام گرفته استفاده از پودر سیر که برای پرورش دهنگان استفاده آسانی هم دارد، و از طرفی باعث کاهش خوراک جوجه ها می شود.

استفاده از پودر سیر در جیره باعث کاهش باکتری ها می شود، از طرفی سیر خاصیت ضدمیکروبی هم دارد. در کل اگر بخواهیم در خصوص فواید سیر صحبت کنیم شاید در یک مطلب گنجانده نشود ولی در آینده مطالب بیشتری را در خصوص فواید این محصول بر روی طیور، آبزیان و دام قرار خواهیم داد ان شاءالله.

 

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما