مصرف کنندگان پودر سیر غذای مرغ گوشتی

آن چه آمار و ارقام نشان می دهد حکایت از افزایش مصرف کنندگان پودر سیر غذای مرغ گوشتی دارد. البته با توجه به افزایش تقاضا برای گوشت مرغ  لازم است  که حتماً این محصول در زنجیره ی غذایی طیور وارد شود. سلامت انسان نیز به عنوان مهم ترین فاکتور، در تجدید نظر نسبت به جیره ی غذایی طیور، سبب شد که محصولی سالم و فاقد عوارض جانبی، جایگزین آنتی بیوتیک های مصرفی در صنعت پرورش طیور شود. عوامل دیگری نیز وجود دارد که مصرف پودر سیر غذای مرغ گوشتی را توجیه می کند. از نظر اقتصادی نیز این محصول، مقرون به صرف می باشد.

مصرف کنندگان پودر سیر غذای مرغ گوشتی

فاکتور های مهم برای انتخاب پودر سیر غذای مرغ گوشتی

فاکتور های مهم برای انتخاب پودر سیر غذای مرغ گوشتیفاکتور های مهمی برای انتخاب پودر سیر غذای مرغ گوشتی وجود دارد که می بایست در هنگام خرید به آن ها توجه کرد. برخی از فاکتور ها به شرح زیر می باشد:

  • اولین و شاید مهم ترین فاکتور در انتخاب پودر سیر غذای مرغ گوشتی، طعم و بوی مناسب آن می باشد. زیرا طیور در صورتی که طعم سیر مصرفی، مناسب نباشد، از خوردن آن امتناع می کنند.
  • نحوه ی تولید پودر سیر مرغ گوشتی نیز بسیار مهم می باشد. زیرا نحوه ی تولید، در کیفیت نهایی محصول تاثیر گذار خواهد بود.
  • رقم و واریته ی سیر مصرفی در تولید پودر سیر غذای مرغ گوشتی نیز حائز اهمیت است. زیرا برخی از واریته ها، کیفیت مطلوب برای تولید پودر سیر را ندارند.
  • نحوه ی شست و شوی سیر ها، نیز بر کیفیت نهایی محصول، اثر گذار است. به همین خاطر باید در فرایند تولید، مورد توجه قرار گیرد.
  • برند های شناخته شده و معتبر، می توانند بهترین گزینه برای انتخاب باشند. در واقع، به منظور، انتخاب پودر سیر مناسب برای تغذیه ی مرغ گوشتی، باید یک برند معتبر و آزمایش شده را مد نظر قرار داد.

تولید کنندگان پودر سیر چه کسانی هستند؟

تولید کنندگان پودر سیر چه کسانی هستند؟چه کسانی می توانند تولید کنندگان پود سیر باشند؟ عمده ی تولید کنندگان، پودر سیر افرادی هستند که در صنایع تبدیلی فعالیت می کنند. در واقع به دنبال تبدیل محصولات کشاورزی به فرآورده های قابل استفاده در صنعت می باشند. شرایط مختلفی در توسعه ی این حرفه یعنی تولید کننده ی پودر سیر، نقش دارند. یکی از این عوامل دسترسی به ماده ی خام مورد نیار یعنی سیر می باشد.

استان هایی مانند همدان، از سطح زیر کشت بالایی در محصول سیر برخوردار هستند، به همین دلیل تولید کنندگان پودر سیر در این استان، بیشتر  از سایر استان ها می باشند. هم چنین در مناطقی با آمار بالای پرورش طیور و مرغ، نیز تولید کنندگان پودر سیر، کثرت بیش تری دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما