پخش کنندگان پودر سیر غذای مرغ در تهران

پودر سیر غذای مرغ یک تغذیه کامل و مناسب برای انواع پرندگان می باشد. این ماده سرشار از آنزیم های فعال و مفید برای بدن می باشد. این محصول در مراکز تجاری معتبر با برند تجاری مشخص عرضه می گردد. باعث تقویت سیستم ایمنی بدن پرندگان و مقاومت در برابر انواع بیماری ها می گردد.

پخش کنندگان پودر سیر غذای مرغ در تهران

اهمیت پودر سیر در رژیم غذایی مرغ

اهمیت پودر سیر در رژیم غذایی مرغپودر سیر یک مکمل غذایی پر کاربرد در برنامه غذایی دام ها و پرندگان می باشد. این ماده مغذی سر شار از آنزیم های تاثیر گذار در سیستم ایمنی و سیستم گوارشی می باشد.

این محصول به دلیل داشتن انواع ویتامین و مواد معدنی باعث افزایش ایمنی در پرندگان می گردد. در تمامی مرغداری ها این ماده مغذی در جیره غذایی استفاده می شود.

پودر سیر غذای مرغ یک ماده مغذی سرشار از مواد ایمنی بخش و اثر گذار بر تمامی قسمت های بدن می باشد. باعث افزایش حجم عضله ماهیچه ای جاندار شده و در تمامی مراکز پرورشی استفاده می شود.

بررسی و آزمایش های بسیاری نشان می دهد که این ماده باعث افزایش وزن انواع پرنده و مرغ می شود. میزان تلفات و مرگ و میر را کاهش داده و باعث افزایش مقاومت بدن حیوانات در برابر انواع مرض ها آلودگی ها می شود.

در مراکز پرورش دام نیز استفاده از این کالا باعث افزایش بهره برداری شده است. در دام پروری ها از این ماده مغذی  به میزان استاندارد در برنامه غذایی حیوانات استفاده می شود. باعث هضم غذا در دستگاه گوارش حیوانات پستاندار چون گاو و گوسفند می گردد.

مطالعات نشان داده که این ماده غذایی بسیار تاثیر گذار در روند رشد گوساله و جوجه ها می باشد. باعث تحریک افزایش خوراک دام و طیور می شود. افزایش وزن را به دنبال داشته و باعث سلامتی دام و طیور و کاهش بیماری ها می گردد.

نکات مهم در خرید پودر سیر غذای مرغ

نکات مهم در خرید پودر سیر غذای مرغدر خرید پودر سیر مرغوب باید نکات بسیاری را مورد توجه قرار داد. شرکت های تولیدی این کالا از مرغوب ترین انواع سیر استفاده می نمایند.

در تهیه این ماده غذایی از روش های بسیار استاندارد و بهداشتی استفاده می گردد. شرکت های تولیدی این کالا دارای گواهی های استاندارد و تاییدیه های بهداشتی می باشند.

یک محصول با کیفیت باید عاری از هر گونه ناخالصی و میکروب باشد. پرندگان به دلیل زندگی دسته جمعی و ارتباط نزدیکی که با هم دارند باید از نظر بهداشتی به طور مداوم کنترل شوند و هیچ گونه میکروبی در غذای آنها وجود نداشته باشد.

خرید پودر سیر غذای مرغ از مراکز تجاری معبر باید انجام شود. زیرا هر پودری قابل اعتماد نیست. باید محصولات دارای مشخصات و برند تجاری معتبر باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما