سفارش دهندگان پودر سیر غذای جوجه چه کسانی هستند

پودر سیر غذای جوجه، به عنوان یک تغذیه ی مناسب در جیره ی غذایی طیور شناخته شده است و به طور فزاینده ای از آن استفاده می شود. این پودر که ثمره ی صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی می باشد، کمک شایانی هم به بخش کشاورزی و هم صنعت پرورش طیور کرده است. در واقع، هم کشت محصول سیر را هدفمند نموده و هم پرورش جوحه را تسهیل کرده است. اگر شما نیز از متقاضیان خرید پودر سیر غذای جوجه هستید و یا قصد ورود به این صنعت را دارید با این مقاله همراه شوید تا به آشنایی نسبی و اجمالی با این محصول پر کاربرد دست یابید.

سفارش دهندگان پودر سیر غذای جوجه چه کسانی هستند

استفاده از پودر سیر برای افزایش وزن جوجه

استفاده از پودر سیر برای افزایش وزن جوجهاولین سوالی که در مورد مصرف پودر سیر غذای جوجه برای سفارش دهندگان آن، مطرح است نحوه و میزان اثر گذاری محصول بر وزن جوجه می باشد. چرا که وزن گیری، جزو مهم ترین پارامتر ها در پرورش طیور می باشد. باید گفت، این پودر طی سالیان مختلف، آزمایش خود در این زمینه را با موفقیت پشت سر گذاشته است و نتایج رضایت بخشی را نشان داده. به طوری که نه تنها افزایش وزن بلکه:

  • حفظ سلامت جوجه
  • بی نیازی از مصرف آنتی بیوتیک ها
  • افزایش  سیستم ایمنی جوجه ها
  • کوتاه نمودن زمان لازم برای به ثمر رساندن آن ها
  • بهبود سلامت انسان به عنوان مصرف کننده ی گوشت طیور و …

را نیز در بر داشته است. هر یک از این نتایج به نوبه ی خود، دلیلی بر استمرار از این پودر می باشد. به نحوی که در لیست جیره ی غذایی طیور، دام و حتی آبزیان، این محصول به چشم می خورد. کارشناسان بر این باورند که پودر سیر غذای جوجه، به خاطر خواص ارزشمند سیر با کم ترین محصول دیگری قابل مقایسه و جایگزینی می باشد.

فروش ویژه پودر سیر غذای جوجه

فروش ویژه پودر سیر غذای جوجه و اما سؤال دیگری که می تواند ذهن شما به عنوان سفارش دهنده ی محصول را مشغول نماید، نحوه ی دسترسی به این پودر می باشد. در این رابطه نیز باید عنوان کرد که پخش پودر سیر غذای جوجه توسط مراکز مختلف به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد.

در واقع این نهاده در هر منطقه ای که تقاضا برای آن وجود داشته باشد، به راحتی یافت می شود. با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، بسته به این که در مجاورت مناطق کشت سیر قرار گرفته اید یا خیر نیز می توانید نسبت به فروش عمده ی آن اطلاعات بیش تری کسب نمایید. معمولاً در مراکز استان ها، نمhیندگی های فروش پودر سیر تغذیه طیور وجود دارد که خرید و ارسال به آدرس مورد نظر شما به راحتی امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما